Když se chuť a radost setkají – Haribo

,,HARIBO chutná malým, stejně tak i dospělým“

Medvídka z želé zná snad asi každé dítě a tato věta je jedna z nejznámějších českých sloganů. Znáte ale příběh této firmy?

V oblasti sladkostí je málo jmen, které přinášejí tolik radosti a slastných chvil jako HARIBO. Tato značka, založená v roce 1920 v Německu, se stala ikonou ve světě cukrovinek a její výrobky jsou oblíbené po celém světě.

O firmě

Německá firma byla založena 13. prosince 1920 v Bonnu, Hansem Rieglem. Název vznikl z vždy prvních dvou písmen jména a příjmení zakladatele a z místa, kde byla firma založena – HAns RIegl, BOnn = HARIBO. Původně se specializovala na výrobu želé, včetně legendárních medvídků Gummi Bears (Gummibärchen), které se staly symbolem značky.

Hans Riegel zemřel 15. října roku 2013 na infarkt. Firmu HARIBO vedl téměř 70 let.

Hans Riegel – zakladatel

nejen medvídci

HARIBO je známá nejen svými lahodnými produkty, ale také svými charakteristickými tvary a barevnými kombinacemi. Nejvíce ikonickým výrobkem jsou samozřejmě medvídkové Gummi Bears, každý s jemnými a rozličnými chutěmi a barvami. Ale Haribo nabízí mnohem víc než jen medvídky. Jejich sortiment zahrnuje širokou škálu produktů, jako jsou Gummi Worms (želé červi), lízátkové kolečka a mnoho dalších. Společnost se také nebojí experimentovat s různými chutěmi a novými tvary, což jí pomáhá udržovat svou popularitu a zábavu pro spotřebitele.

Oblíbenost po celém světě

Značka si vydobyla místo v srdcích spotřebitelů po celém světě. Její sladkosti jsou oblíbené nejen mezi dětmi, ale i dospělými, kteří si rádi připomenou své dětství s každým soustem. Značka se stala symbolem radosti, sladkosti a společenských okamžiků, které spojují lidi v různých koutech světa.

Gumoví medvídci

Inovace a udržitelnost

HARIBO se neustále snaží inovovat a přizpůsobovat se požadavkům trhu. Vedle toho se také zaměřuje na udržitelnost a odpovědný přístup k výrobě svých produktů. Snaží se minimalizovat svůj dopad na životní prostředí a podporovat etické zdroje surovin.

Budoucnost Haribo

Budoucnost HARIBO vypadá dobře, s pokračujícím rozvojem nových produktů a expanzí do nových trhů. Společnost se stala symbolem nejen kvalitních sladkostí, ale také spojením lidí a zábavy.

Firma zůstává jedním z hlavních hráčů na trhu sladkostí, a je jasné, že nadchne milovníky sladkostí ještě mnoho let.

Každý soudek, každý medvídek a každá chuť HARIBO přináší nejen sladkou radost, ale i spojení a zábavu ve formě malých kousků štěstí.

Věrná své tradici inovací a kvality se Haribo stala symbolem sladké radosti pro lidi všech věkových kategorií. Své nezaměnitelné sladkosti dodává do životů milionů lidí po celém světě, nabízejíc jim malé, sladké okamžiky radosti a pohody. S touto nezaměnitelnou chutí a věrností kvalitě si Haribo udržuje pevné místo mezi oblíbenými značkami sladkostí a nadále obohacuje životy lidí po celém světě.

Úsměvná záležitost

Chcete nosit HARIBO vždy u sebe? A máte rádi módu? Co takhle ponožky od značky Vans s motivem gumových medvídků? A nebo boty?

Ponožky s motivem HARIBO

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *